FAQ op categorie sorteren
Heb je een vraag?
Raadpleeg onze algemene FAQ's
Opdrachtgevers FAQ's
-
Ik heb een boeking geplaatst. En nu?
Allereerst bedankt voor je vertrouwen in invalklus.nl en de invaller. Na het plaatsen van de boeking, krijgt de invaller direct een notificatie en een mail. We zorgen ervoor dat de invaller zo snel mogelijk op de hoogte is van je boeking. De invaller heeft nu de mogelijkheid om met jou te chatten of om de boeking af te wijzen. In het laatste geval krijgt de invaller de optie om aan te geven waarom de invaller de boeking niet wil of kan doen.
-
Wat als ik een klacht heb over een invaller?
Invalklus.nl zorgt voor een platform voor de twee partijen (opdrachtgever & invaller), maar fungeert niet als werkgever van de invaller. Daarom dient u zelf eventuele klachten met de invaller te bespreken. Uiteraard verlenen wij graag assistentie indien jullie er niet uitkomen. Neem daarvoor contact met ons op.
Heb je je antwoord hier niet gevonden?
Stuur ons jouw vraag
Staat je vraag niet tussen onze FAQ onderwerpen, laat dan een bericht achter en we proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Binnen twee werkdagen geven we een reactie.